- Izglītības programmas
- Skolas pašnovērtējums
- Skolas attīstības plāns
- Interešu izglītība, tradīcijas
- Pedagogi, klašu audzinātāji
- Skolēnu pašpārvalde
- Skolas iekšējās kārtības noteikumi
- Mācību stundu laiki
- Individuālais darbs ar izglītojamajiem 2024./2025.m.g.
- Mācību stundu saraksts
- Mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība
- Mācību gada un mācību semestru sākuma un beigu laiki
Mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība ŠEIT
Mācību sasniegumu novērtējums
10 - izcili - skolēns prot balstīties uz iepriekš iegūtām zināšanām un prasmēm, tās pielietot, paužot savu argumentētu viedokli un parādot pilnīgi jaunas zināšanas, un prot tās izmantot nestandarta situācijās.
9 - teicami - skolēns prot balstīties uz iepriekš iegūtām zināšanām un prasmēm, prot tās patstāvīgi pielietot, paužot savu argumentētu viedokli.
8 - ļoti labi - skolēns prot balstīties uz iepriekš iegūtām zināšanām un prasmēm, prot tās patstāvīgi pielietot jaunajā situācijā.
7 - labi - skolēns labi ir apguvis izglītības standartā noteiktās zināšanas, ieguvis nepieciešamās prasmes un iemaņas.
6 - gandrīz labi - skolēns aptuveni 80% apjomā ir apguvis izglītības valsts standartā noteiktās zināšanas, ieguvis nepieciešamās prasmes un iemaņas.
5 - viduvēji - skolēns pamatos ir apguvis izglītības valsts standartā noteiktās zināšanas, prasmes un iemaņas, var tās 60% apjomā tās reproducēt.
4 - gandrīz viduvēji - skolēns pamatos ir apguvis izglītības valsts standartā noteiktās zināšanas, prasmes un iemaņas, var tās 50% apjomā tās reproducēt.
3 - vāji - skolēns spēj mācību vielu tikai uztvert un atpazīt, bet iegaumēt un reproducēt var mazāk nekā 50% no mācību vielas apjoma, risina primitīvus uzdevumus tikai pēc parauga labi pazīstamās situācijās, pieļauj daudz kļūdu.
2 - ļoti vāji - skolēns mācību vielu izklāsta juceklīgi, neloģiski, citiem nesaprotami, neatšķir būtisko no mazsvarīgā, neizpilda skolotāja norādījumus un neizrāda interesi par mācībām.
1 - ļoti, ļoti vāji - personisko attieksmi skolēns spēj paust epizodiski vai nav sava viedokļa.
nv -nav vērtējuma - ir pieļaujams, ka skolēns atsakās no atbildēšanas, nav izpildīts uzdotais darbs, bez attaisnojoša iemesla aizgājis no mācību stundas.
i / ni - katra priekšmeta skolotājs informē par nosacījumiem savā mācību priekšmetā.