- Notikumu arhīvs 2023./2024.m.g.
- Notikumu arhīvs 2022./2023.m.g.
- Notikumu arhīvs 2021./2022.m.g.
- Notikumu arhīvs 2020./2021.m.g.
- Notikumu arhīvs 2019./2020.m.g.
- Notikumu arhīvs 2018./2019.m.g.
- Notikumu arhīvs 2017./2018.m.g.
- Notikumu arhīvs 2016./2017.m.g.
- Notikumu arhīvs 2015./2016.m.g.
-
Notikumu arhīvs 2014./2015.m.g.
- Konference „1941.gada 14.jūnija piemiņai” Melngalvju namā
- 9.klases izlaidums
- Cēsu Skolnieku rotas piemiņas karoga maiņas svētki
- 12.klases izlaidums
- Zinību svētki
- Sporta diena
- Konkursa "Vēsture ap mums" noslēguma pasākums Rīgā
- Pēdējā zvana svētki
- 12.klases instalācijas
- Koru skates 2.kārta
- Koru sadziedāšanās koncerts Strenčos
- Mākslas dienas 2015
- Ģeogrāfijas nedēļa
- Lielā talka
- Vecāku vadītās stundas
- Projektu darbs
- Mājturības konkurss
- Lieldienu kompozīciju izstāde
- Konkurss "Latviešu pēdas Sibīrijā un Tālajos Austrumos"
- 25.marts Gaujienā
- Vislielākā dāvana
- Ābeces svētki
- Koru sadziedāšanās koncerts
- Žetonu vakars
- Valentīndienas pasākums
- Klubam "Māja" Rīgā - 20
- Februāris - sveču mēnesis
- Kluba „Māja” darbinieki ciemojas mūsu skolā
- Ziemassvētku gaismā
- Apes novada Gada cilvēks 2014
- Vecāku nedēļa
- Projekta "Esi līderis" sanāksme
- Projekta “Heritage Business” vizīte Igaunijā
- Latvijai - 96
- Lāčplēša diena
- Vidzemes 6. Patriotiskās dzejas/eseju konkursa „Brauc mājās, latvieti!” noslēguma pasākums Salacgrīvā
- Piedzīvojumu spēle "Jaunie Rīgas sargi"
- 5. - 7.kl. ekskursija uz Rīgu 24.10.2014.
- Starptautiskā putras diena
- Dzejas dienas
- Karjeras nedēļa
- Baltijas ceļam - 25
- Apes novada Skolotāju dienas pasākums
- Konkurss "Baltajai grāmatai" - 100
- Pieminot H.Grāvi
- Zinību diena
- Foto 2014./2015.
- Notikumu arhīvs 2012./2013.m.g.
- Foto arhīvs 2012./2013.m.g.
- Notikumu arhīvs 2011./2012.m.g.
- Foto arhīvs 2011./2012.m.g.
Projektu dienas Gaujienā
Ojāra Vācieša Gaujienas vidusskolā 7. un 8.aprīlī notika projektu dienas. Skolēni projektus veidot jau bija iesākuši krietni agrāk, bet šajās dienās tie tika pabeigti un prezentēti skolasbiedriem.
Par 1.-4.klašu skolēnu projektiem pastāstīja skolotāja Aija Palmbaha:
"Projektu darbus sākumskolas skolēni šogad izstrādāja tematiskajā nedēļā "Daba ap mums".
1.klases skolēni kopā ar skolotāju Vizbulīti Jaukuli iepazinās ar dzīvniekiem - lapsu, vāveri, lāci, sikspārni, lūsi un alni. Viņi tos zīmēja, aplicēja. Projektu dienās devās uz "Anniņu" sikspārņu pagrabiem.
2.klase devās uz mežu. Tur pētīja koku un krūmu sugas. Noskaidroja, kas ir meža stāvi, mācījās tautasdziesmas. 2.klases projektu „Koki” vadīja skolotāja Inga Baumane.
3.klase skolotājas Sarmītes Bauskas vadībā savu tēmu "Putni" atklāja tautasdziesmās, dabā. Arī klausoties putnu balsīs.
4.klase ar skolotāja Aiju Palmbahu pētīja ūdeni. Veica eksperimentus, iepazīstot ūdens īpašības. Mikroskopā aplūkoja dažādus ūdens paraugus. Lasīja tautasdziesmas, minēja mīklas, sacerēja teikas.
Projekta noslēgumā savas jauniegūtās zināšanas 1.-4. klašu skolēni demonstrēja viktorīnā, kur jauktās komandās katrs - gan mazāks, gan lielāks varēja palielīties ar apgūto."
Foto no 1.-4.kl. darbošanās skatīt šeit
Ieskatu 5.-8.klašu un 10.-11.klašu projektos sniedza mācību pārzine Līga Bukovska:
"5.klases skolēni savus projektus gatavoja starptautiskajam konkursam „Vēsture ap mums”. Darbu vadīja audzinātāja Līga Bukovska, bet skolēniem ļoti daudz palīdzēja viņu ģimenes.
Austris ieraudzīja novada vēstures muzejā zirga galvas figūru un tā viņu ieinteresēja. Tā Austris izpētīja barona Vulfa staļmeistara – kučiera mājas vēsturi, izmērīja muzejā esošo zirga galvu, izveidoja radošu darbu – ēkas zīmējumu un ģipsī atlēja samazinātu zirga galvu.
Ginters izpētīja izkapts pielietojumu, izgatavošanu un sagatavošanu darbam. Viņš intervēja savu vecvecmāmiņu, vectēvu un tēti, analizēja fotogrāfijas, kā arī meklēja informāciju grāmatās. Ginters izveidoja filmu „Izkapts stāsts”.
Ance iepazinās ar gludināšanas vēsturi, jo viņas un vecvecāku mājās glabājās veļas vāle, ogļu gludekļi un elektriskie gludekļi. Ance ne tikai nosvēra gludekļus, aprakstīja tos, bet arī pati izmēģināja, kā ir „klapēt” ar vāli un gludināt ar ogļu gludekli.
Jēkabs apkopoja informāciju par sava vecvectēva koka karotēm – kā sagatavoja materiālu un kā greba karotes. Izveidoja radošu darbu – plakātu ar informāciju un fotogrāfijām.
Daniels izzināja maizes tapšanas garo ceļu – no graudu samalšanas rokas dzirnavās līdz izņemšanai no maizes krāsns un galdā likšanai.
Santas mājās atrodas vara krūze, kas izrādās Santas vecvecmammas dzīves lieciniece tālajā Sibīrijā. Tad Santa arī izzināja savas dzimtas likteņgaitas pēc kara.
8.aprīlī 5.klase iepazīstināja visus klātesošos ar savu veikumu.
6.klase bija labi pastrādājusi jau pirms projektu dienām, gatavojot skolas bukletus krievu valodā un angļu valodā skolotāju Ausmas Ozoliņas un Gunitas Ķelpas vadībā. 6.klases skolēni uzstājās ar interesantu prezentāciju gan pastāstot par bukleta tapšanas gaitu, gan pārbaudot klātesošo zināšanas par skolu krievu valodā un angļu valodā. Tagad skola varēs izmantot 6.klases gatavotos bukletus, lai dāvinātu ciemiņiem.
7.klases skolēni gatavoja projektu „Klasicisms mūzikā, klasicisma komponisti”. Toms un Kaspars mūs iepazīstināja ar Volfganga Amadeja Mocarta dzīvi, bet Ralfs un Niks ar Haidna radošo darbību. Skolēniem palīdzēja skolotājas Dagnija Pakalne un Sarmīte Granta.
8.klase kopā ar audzinātāju Ilzi Zilberi gada garumā klases stundās iepazinās ar vērtībām un tapa projekts „Es - vērtību pasaulē”. 8.klases skolēni savas uzstāšanās laikā iepazīstināja ar savām gūtajām atziņām klātesošos zālē.
10.klase jau matemātikas stundu laikā apguva skaitļu virknes un tad gatavoja spēli par šo tematu.
11.klases skolēni apkopoja iegūtos mērījumus un izveidoja projektu „Statistiskais vidējais Ojāra Vācieša Gaujienas vidusskolas vidusskolēns”. Kāds tad ir statistiskais vidējais vidusskolēns? Augums – 1,72m, plecu platums – 40,2 cm, viduklis – 73, 63 cm, plaukstas garums – 17,9 cm, pēdas izmērs – 28,9 cm, smaida platums – 9cm. Un vārds varētu būt Nileja. Zālē tika demonstrēts arī vidējā skolēna makets. Gan 10.klases, gan 11.klases darbu vadīja skolotāja Anita Grizāne.
Projektu dienās 5.-9.klašu koris kopā ar skolotāju Dagniju gatavojās Dziesmu svētkiem un projektu prezentāciju noslēgumā atskaņoja mums divas dziesmas “Es atnācu uguntiņu” un dziesmu no izrādes “Trīs musketieri”".
Foto no 5.-11.kl. prezentācijām skatīt šeit
Arī šajā mācību gadā 9.klase mācījās veidot vides projektus, kas skolā jau notika 17.reizi. Interešu izglītības programmas „Vide” skolotāja Janīna Višķere pastāstīja, kā veicās 9.klases skolēniem:
"Kā ierasts, 9.klase ģeogrāfijā izstrādā Vides projektu par izvēlēto tēmu, kas saistās ar sava novada vidi. Arī šogad skolēni saņēma šādu uzdevumu. Jau rudenī tika izstrādāts laika grafiks projektu izstrādei. Skolēni dažādi izmantoja piedāvātās nodarbības darba izveidei. Rezultātus komisija (direktore, ģeogrāfijas skolotāja un 12.klases skolēni) vērtēja 7.aprīlī, kad notika darbu prezentācijas.
Daļa skolēnu bija veikuši nelielus darbus par šaurāku tēmu: Uvis bija veicis Gaujas mērīšanu pie tilta, bet Rēzija – straumes ātrumu, Dairis izpratis akas darbības principus, Jēkabs stāstīja par savu hobiju - makšķerēšanu, Ants veidoja aprakstu par mežu tipiem pie savas mājas, bet Emīls analizēja vecupju izcelsmi un daudzveidību mūsu pagastā.
Savukārt Austris noskaidroja, ko nedrīkst darīt liegumā, atrada, ka tieši pie Vulfu kapličas aug gari dzīvības koki ar augstiem vainagiem. Ieva izpratusi, kā darbojas karsta process Gaujienā un citviet pasaulē. Eilīna analizēja vidi ap skolu. Diāna iepazīstināja ar paveikto Zvārtavas ezera pētīšanā.
Virešu pagasta iedzīvotāji pievērsās savas puses dabai: Valters stāstīja par Sikšņu slēgumu agrāk un tagad, bet Lauma parādīja Vidagas dolomītu gan būvēs, gan Vizlas dabas takā.
Cilvēkvidei bija veltīti 2 skolēnu darbi, kas arī bija vislabāk izstrādāti. Arta izveidoja darbu par „Vītolēnu” nometni, iepazīstinot gan ar muzikālo darbību, gan ar izklaidējoši izglītojošajiem nometnes pasākumiem, tekstu papildinot ar atbilstošiem foto. Secinājumos varēja just, ka darba tēma ir tuva sirdij.
Reinis izveidoja pārskatu par skolēnu sporta aktivitātēm ārpusstundās, pievēršot uzmanību šādiem veidiem - motokross, BMX, orientēšanās. Viņš apkopoja informāciju par sacensībām, rezultātiem, analizēja problēmas, kā arī intervēja skolēnus, kuri aktīvi sporto.
Prezentācijā skolēni stāstīja par iegūtajām prasmēm darba izstrādes procesā - izpratuši ZPD uzbūvi, iemācījušies ievietot un noformēt attēlus, rakstīt secinājumus, veidot uzziņas avotu sarakstu."